czwartek, 12 września 2013

ideał.

Kurcze już od jakiegoś czasu zachwycam się Shakirą. Jej urodą, ciałem, wygimnastykowaniem... Nie mogę przestać patrzeć na teledysk " Did it again ". Dla mnie to dzieło sztuki :) W klipie do " The wolf " pokazuje jak bardzo jest wyćwiczona i jak świetne ma ciało. Czytałam gdzieś, że ona kiedyś miała mnóstwo kompleksów na punkcie wyglądu, ale odeszły w niepamięć. Niektórzy zarzucają jej, że po ciąży schudła za bardzo i już nie zachwyca swoimi bioderkami.


















Szukałam informacji na temat jej treningów i ćwiczeń, ale dowiedziałam się tylko tyle, że codziennie ćwiczy po 2 godziny (czy nawet więcej). Dużą część poświęca na taniec. W tym jest genialna, muszę przyznać. Tańczy też zumbę. Co tu dużo mówić - w showbiznesie pracuje multum dietetyków i trenerów. Ale to też osobisty wybór czy będziemy ćwiczyć czy nie. Inne gwiazdy nie osiagają takiego efektu jak Shaki. Są aktywne, dbają o siebie, ale nie aż w takim stopniu. Chciałabym kiedyś (kieeeedyś...) dojść do takiego stopnia rozciągnięcia jak ona :) Jest genialna! 





I znów maluteńkie zakupy :)



Wieszak z Pepco za 4.99. Dla chętnych sa jeszcze kolory brązowe, ale ten zdecydowanie mi przypadł do gustu.

No i mydełko Aleppo 5% oleju laurowego.. Lubię naturalne kosmetyki, a to mydło miałam już kiedyś i lubię je bardzo. Kosztowało 9zł. Są takze wyższe stężenia od 25% do 40%, ale te polecałabym raczej do skór zanieczyszczonych i tłustych. Tutaj na wizażu można poczytać więcej na ten temat :)






Pozdrawiam z zapchanym nosem i chusteczką w ręce! :)




                                                >>>>     FACEBOOK <<<<

24 komentarze:

  1. Oj tak- ten teledysk to jej najlepszy! Jest w nim mega kusząca i bardzo elastyczna.
    Gwiazdy żyją z tego że ich ciało jest ich pracą- dlatego większość jest tak bardzo zadbana i wypielęgnowana.
    Madonna swojego czasu też pokazywała w teledyskach swoje wygibasy :-)
    Też mnie się marzy być tak rozciągniętą- dlatego codziennie poświęcam temu trochę czasu :-) ale nie mam trenera nad sobą- więc moje efekty nie będą zapewne tak spektakularne :P ale będą :D
    też zacznij działać:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. działam działam :) teraz chwilowa przerwa, bo choróbsko mine dopadło, ale wrócę ze zdwojoną siłą! :)

      Usuń
    2. To szybkiego powrotu do zdrowia życzę :D

      Usuń
  2. Żywa legenda:) Jej ruchy są mega kobiece no i sylwetka również ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak ona też mi się podoba bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, nieźle jest rozciągnięta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szału nie ma, są ładniejsze i o lepszych kształtach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie-gusta są różne :) mi chodzi juz o całokształt ( uroda,ruchy, taniec). Jedynie wzrost mi nie imponuje :)

      Usuń
  6. Szybkiego powrotu do zdrówka życzę ! ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Shakira i mnie inspiruje :) Razem z JLo oczywiście, bo kocie ruchy Jennifer nie mogły umknąć mojej uwadze :D
    Podoba mi się w nich to, że choć nie wpisują się w kanon piękna pod względem figury (szerokie biodra, grubsze uda), nie mają żadnych kompleksów i podobają się sobie w 100%. To widać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podziwiam ją za to rozciągnięcie, chociaz czasami mam wrazenie ze to montaz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. musze zobaczyc jej występy na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog.!:)

    Zapraszam do mnie :) + dodaję do obserwowanych :)


    http://sweet-cherry-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No to mam kolejną motywację do rozciągania się :) I też uważam, że Shakira wygląda super, nie byłaby sobą bez pełniejszych ud (nie wydaje mi się, żeby tak bardzo schudły po ciąży ...).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooooj zgadzam się - Shakira jest niezłą motywacją !
    Chciałabym kiedykolwiek umieć tańczyć taniec brzucha choć w połowie tak dobrze jak ona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli zostaje nam trenować, a nie tylko 'chcieć' :D

      Usuń
  13. Sylwetka Shakiry jest niesamowita. Kolejna chodząca motywacja. Nie pozostaje nic innego jak brać się ostro do pracy i zbliżyć się do jej poziomu wygimnastykowania, chociaż o parę kroczków :D

    OdpowiedzUsuń
  14. od zawsze podobały mi się bioderka shakiry :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny wieszaczek-sama mam słabość do tych drobiazgów z pepco. co zajdę to zawsze z czymś fajnym wyjdę ;)
    Uwielbiam ciało Shakiry... to mój ideał, z tym że u niej to nie tylko kwestia figury ale sposobu poruszania się. to jak rusza biodrami - szaleństwo, to chyba nie do wyćwiczenia bo ja robię to sztywno a ona tak cudownie płynnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 32 yr old Software Consultant Douglas Caraher, hailing from Brentwood Bay enjoys watching movies like Catch .44 and Origami. Took a trip to Strasbourg – Grande île and drives a Legacy. isc

    OdpowiedzUsuń