niedziela, 29 września 2013

Nowości kosmetyczne,życiowe, generalnie czemu mnie mało.

Znów zaniedbuję bloga. Już ostatnio się tłumaczyłam. Przy wcześniejszych blogach były podobne sytuacje i dochodziło zazwyczaj do tego, że usuwałam bloga, bo nie miałam na niego czasu. Tego bloga nie chcę usuwać, To jest moje małe dziecko ;) Tematyka, która mnie interesuje i cieszy. Zresztą widzę, że lubicie czytać moje bazgroły, co bardzo mnie cieszy :) Nawet gdy nie dodaję nowego posta, to statystyki pokazują miłe liczby i komentarze też się pojawiają :)

Na początku haul :)


1. "Perfumy" z FM, Za 16 zł na promocji :) Już nie pamiętam jakich oryginalnych perfum jest to odpowiednik. Przyznam, że na testerku bardziej mi się podobał, a tutaj wyczuwam taką nutę, której nie lubię. Zapachu nie opiszę, bo zwyczajnie się na tym nie znam. Zapach zdecydowanie na wieczór, jest mocny i stosunkowo trwały.

2. Płyn micelarny z Kauflanda. Kosztował ok. 5zł. Producent to TORF CORPORATION - Fabryka Leków> Nie jestem pewna, ale chyba Tołpa ma tego samego producenta, także extra,

3. Isana odżywka przeznaczona do włosów łamliwych i matowych. Wzięłam, bo była na promocji (kobiety :D). Ma w sobie sylikony i wzięłam ją z myślą o psikaniu końcówek przed rozczesywaniem i po umyciu. (ok. 5/6 zł)

4. Rival de Loop maseczka rozświetlająca. Też na promocji :) Jak widać jest podzielona na dwie saszetki, zużyłam dopiero 1/4 i jak narazie nie mogeę nic o niej powiedzieć. Osoby ze skóra suchą - uwaga na alkohol w składzie!

5. Bielenda maseczka z efektem mezoterapii. Też była podzielona na dwie saszetki, jedna saszetka starcza na jedno użycie, czyli gorzej niż w przypadku RdL. Skład ma lepszy. Dużo extraktów, mocznik, wit. B5, Panthenol. Koszt to ok. 2/3 zł. Jak narazie też nic nie mogę o niej powiedzieć. Musiałabym zużyć chyba z 4 takie 'dwupaki' :) 

6. Puder Synergen, znów promocja :D Miałam na oku puder z Miss Sporty, który kosztował 12zł, ale stwierdziłam ,ze wezmę ten. Miałam go już x lat temu, dużo osób go zachwala, 6zł to nie majątek :)

7. No i okropny BUBEL! Tusz Lovely - ok 10zł. Volume Booster. " Wszechstronna maskara ..". WHAT!? Nawet po 4 warstwach nie widac go zbytnio na rzęsach. Efekt zdecydowanie dzienny, aż za bardzo dzienny. Nie polecam, nie kupię i nie wiem jak zużyję. Chyba do brwi xd 



I ulubieniec jedzeniowy z Kauflanda. Ogólnie jestem przeciwniczką takich wynalazków, patrząc na skład tych wszystkich "fit' batonów różnych firm. Z ciekawości zerknęłam na te, wybór smaków jest baaardzo duży: żurawina, jabłko-cynamon, koks, truskawka,orzech laskowy, morela i wiele innych. Ten ma 292 kcal/100g. 

Skład: syrop glukozowy, suszone morele 13%, płatki owsiane, jabłka suszone, zboża ekstrudowane (kaszka pszenna, ryż, cukier, mąka pszenna, mąka żytnia, błonnik pszenny), płatki kukurydziane, tłuszcz roślinny, lecytyna sojowa, kwas cytrynowy. 

Kosztował aż 59 groszy :) Spróbujcie sobie, naprawdę taki batonik 30-gramowy nikomu nie zaszkodzi :)





Nasza szkoła zbiera chętnych uczniów i oferuje pomoc ludziom, których członkowie rodziny są niepełnosprawni, chorzy, lub z kuratorem. Zgłosiłam się, bo zawsze chciałam uczestniczyć bezpośrednio w takim wolontariacie, a nie tylko zbierać pieniądze do puszki. Mam dylemat kogo wybrać, czy osobę starszą,  niepełnosprawną czy z kuratorem. Z tą ostatnia myślę, że mogłabym znaleźć wspólny język, bo wiek będzie podobny, z pozostałymi dwoma chyba nie bardzo bym wiedziała jak się zachować, ale z drugiej strony najbardziej mnie ciągnie do pomocy przy osobie starszej. Zawsze to jakies doświadczenie na przyszłość, każdy kiedyś się starzeje, nawet w rodzinie mogą być takie przypadki. Jedna godzina tygodniowo to nie jakaś wielka strata, a ktoś może mieć lżej dzięki temu, ktoś może się ucieszyć, zwłaszcza,ze w tym roku nie ma zbyt wielu chętnych. Nie wiem czy z lenistwa, strachu, czy poprostu nikogo to nie interesuje. Muszę się nad tym dobrze zastanowić, bo to już nie jest tylko teoria, historie z wiadomości czy czyjeś opowiadania, tylko drugi człowiek, z którym będę stała twarzą w twarz. Nie gwarantuję, że nie polecą łzy...



Przesyłam dużo energii i motywacji na nadchodzący tydzień! Myślę, że w taką pogodę każdemu się przyda :)



A ! i chciałam przypomnieć o FP na facebooku :) Nie dzieje się tam dużo, ale zawsze coś :) 

8 komentarzy:

  1. A gdzie ten puder można dostać? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rossmann :) To ich firma tak jak Isana, czy Rival se Loop. Znajduje się na półeczce przy kremach, żelach do buzi. Są też korektory z Synergen, tylo przy wybieraniu koloru pudru trzeba uważać na numeracją, bo jest odwrotnie ( przynajmniej było), że 1 jest najciemniejsza.

      Usuń
  2. Za wolontariat wielkie brawa dla ciebie:) Zawsze są potrzebne osoby do pomocy, a niestety chętnych jakos mało :( A co jest wazniejsze niż pomoc drugiemu człowiekowi?

    OdpowiedzUsuń
  3. O popieram taką pomoc potrzebującym! Brawo!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. puder Synergen też mam w zapasie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tą odżywkę isany, miałam chyba żółtą do włosów zniszczonych i suchych i była świetna! Buzaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak widzę syrop glukozowy z składzie to produkt ląduje na mojej czarnej liście. A puder mam taki sam, tylko, że wzięłam za jasny odcień :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raz na jakiś czas sobie pozwalam na małe odstępstwa :) to moze teraz na zimę bedzie dobry, gdy cera troszkę zblednie?

      Usuń