środa, 31 lipca 2013

postanowienia...

Każda kobieta daje sobie postanowienia, ze zaczyna dietę/ćwiczenia/pielęgnację ( czy cokolwiek innego) od jutra czy od poniedziałku, że to niby nowy start, początek tygodnia i to ma pomóc w wytrwaniu.
Nie robiłam nigdy takiego czegoś, zaczynałam poprostu od teraz, zaraz ! Jednak moc inspiracji na blogach i moje przemyślenia doprowadziły do tego, że również i ja zrobię sobie challenge i kilka postanowień na sierpień. Calutki sierpień. Nie wiem czy wytrwam, bo nie lubię takich planów narzuconych z góry.
Żyję z dnia na dzień i skąd mogę wiedzieć co wydarzy się jutro :) Jednak spróbuję się zdyscyplinować i trzymać swojego planu. Wiem, ze wytrwanie przyniesie mi dumę i więcej wiary w siebie.
Skorzystam z ostatniego miesiąca wakacji i wykorzystam go pełną parą. Będzie to czas dla mnie.
Narazie na blogu nie ujawnię swoich postanowień, mam nadzieję, że pochwalę się na koniec miesiąca.
Powiem tylko, że nie sa to rzeczy związane tylko ze sportem i odżywianiem, bo z tym akurat idzie mi świetnie. Chodzi bardziej o rzeczy duchowe :)

Życzę powodzenia sobie i wszystkim Wam, które chcą zacząć od nowa. Które miały chwile zwątpienia, upadku i chcą wstać z uśmiechem na mordce i kontynuować swoją pracę, bo wiedzą, ze wyjdzie im to na dobre. Chęć i pierwszy krok to już sukces! Zawsze najgorzej jest się odnaleźć w nowej sytuacji. Oswoić z nowymi nawykami. To tylko przyzwyczajenie ! Każdy da rade. To krok w nowe życie, w którym będziemy czuć się lepiej. I pamiętaj:

   Jesteś w stanie zrobić więcej, niż Ci się wydaje !















I tak w ramach odskoczni fotka poniedziałkowego obiadku :)





4 komentarze:

  1. Powodzenia! Powiem Ci, że ja też nie mogę robić postanowień 'od jutra' bo dla mnie jutro nigdy nie nadchodzi (;

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło widzieć swojego bloga w Twoich ulubionych ;)
    Zapraszam do siebie na konkurs fotograficzny ;) http://catchysue.blogspot.com/2013/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki! Na pewno dasz radę! Też postawiłam sobie wyzwanie i sierpień zapowiada się obiecująco ;) Dziękuję za przesympatyczny komentarza w poście dotyczącym jogi na Positive Attitude Towards Life :> Miłego blogowania!

    Zapraszam na fitbloga: www.positiveattitudetowards.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń